20/11 , 2008

jag har kommit på vad jag ska önksa mig i julklapp!!! :DD
har sagt det till mamma o pappa oxå...det blir NY HÅRFÖRLÄGNING :D och denna gång med clips.
mkt billigare blir det, för då slipper man köpa limm 85 gånger i veckan.
så sliter limmet så in i helvete på håret :p
nästa helg är det 1:a advent. Det känns det verkligen inte som ;o
lite snö på det sen är mysfaktorn hööög ;)

idag gick jag till skolan men drog hem efter första lektionen.
för jag har troligen fått svin kopper elr ngt :/
men ska till vårdcentralen imorn, komer säkert att få pencilin :p
men jag gjorde klart min meny när jag kom hem :)
satt i över 2 timmar, så nu hoppas ja verkligen att marie blir nöjd x)
den heter restaurang lapalma :L
när ja var klar med den hjälpte (gjorde) jag marcus engelska läxa!
bara för jag är så äckligt snäll (a) , sen skulle ja ha läst ut min bok tänkte jag.
den är verkligen KUNG. men jag somnade och har sovit i 3 timmar nu (h)
gick ner och duscha för jag kände mig vidrig...
och nu har jag gjort det och sitter här, lite piggare än innan^^
fast fortfarande trött, fårse om jag piggnar till mera elr om jag kommer vara död ikväll ;)

imorn äre fredag!
sketa gütt! får se vad det blir.
kanske bara o vara hemma om ja har svin kopper... ;(
jaja, det var väl allt.
kyss o smisk

----------------

marcus johansson.
jag älskar dig mer än allt annat.
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0