19/10 , 2008

ttttt-jjaa-a :''D

ahopp, då har ja inte skrivit sen i ondags.
torsdags var jag iaf med marcus :) så va vi med robin om ja inte minns fel (a)

sen i fredag drog ja till stan efter skolan.
Skulle köpa ny plattång, så nu har ja en som funkar igen!
sen åkte vi hem o käka pizza, oså drog ja o fredrik till åtvid på kvällen
sen hem med halv 1 bussen.
vart med julia först, sen drog ja ner till nattfotbollen en  stund o träffa fia mfl
sen kom maakie, robin o andré o va med mig till ja skulle hem.
vi drog hem till robin typ =)

igår vaja fan hemma hela dagen...

idag tvinga pappa upp mig o fredrik på morronen vid nio
han, och massa mera grannar har ett stort potaisland
så tvinga han mig o fredrik hjälpa till o plocka.
FYFAN vad tråkigt det var!
sen drog ja hem o såg klart på CAMP ROCK! <3
fyfan vad bra den var :)
så nu sitter ja o lyssnar på alla låtar :p
aja, sen åkte ja iaf till åtvid o va med marcus :)
så kom ja hem vid 8!
och nu har ja sätt mamma mia :)

och nu ska ja nog dra mot sängen.
SOV MORGON IMORN! :')
aja
hare fint vafaen.
KYSS



kolla på dom här byxorna i fredags.
jag vill verkligen ha dom !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0