tjohooo

jag sitter hos maakie :) fotfarande inget internet och jag som vill lägga ut alla mina rom bilder :(  men hoppas att jag får det snart. Vädret är ju fan king asså :) skönt med vår nu! vi har bara 21-22 skol-dagar kvar om man räknar bort helger och alla våra lediga dagar + praktiken v.21-23! :) då ska ja va i tannefors slussar, så hoppas på sommarjobb där med:)
taggar som fan till valborg oxå :) ska va med gamla partiie polarna som de känns som ja inte festat med på hundra år, jullanpullan, tojja, mallaaan, lollo, sandra kanske råååggewötta och maakieee plött:) fetttttt fint skare blii råå :'D
imorn är det fredag och de blir lugn helg :) lördag ska ja servera på partaj och tjäna lite caaash :) sen söndag tror ja att ja ska sova här hos denna hobby-bög :) mysig är han iaf :) tahhaaha.
nu ska ja sluta nörda här asså ;o steka kooorv till mitt handikapp:) pussiiiiiiiiiis :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0