2:a advent

jag vill ha jullov, 2 veckor kvar. kan de gå lite snabbare eller. jag har iaf blivit klar med min turism ja skulle göra. har lite kvar som kerstin ska hjälpa mig med imorgon. sen är det äntligen klart. lite trist bara att ja inte kunde skriva ut det hemma pga att våran färg i skrivaren var slut. inte kul. men får nöja mig med svart vitt isf.

igår vid halv 4 tog ja och macke bussen hem hit. ja va så där sjukt bakis hungrig så vi satte igång att göra tacos typ direkt. sjuuukt gottt. sen kollade vi på pelle svanslös vhs och bara hade de mysit. båda va jätte trött så vi la oss rätt tidigt och snacka och kolla på tv. älskar att ligga och prata med babe :] . idag vaknade vi vid halv 12 och gick upp då. sen har vi inte gjort någe vettigt idag. kollat på filmer och tv och bara legat och slappat. sen vid 4 ngn gång åkte macke hem för dom skulle repa och då satte ja mig med turismen och satt med den till halv sju. så jobbigt, men nu är ja äntligen färdig. så käkade av mammas mumsiga soppa och kollade på ngn rolig film och nu sitter jag här. ska renskriva ngn SO inlämning åt fredrik strax, får 100:- om ja gör de. och ja behöver julklapps pengar haha.

onsdag är de sthlm och torsda winnerbäck. ska skriva de där nu. hade hoppats på att tojja skulle hör av sig snart så ja kan få helgens bildeeer. men hon har nog fastnat med röven ngn annan stans verkar det som ;) haha. kanske kommer innan ja lägger mig, annars imorgon. herrrrå


hjärta marcus
love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0