'

hiiiiiiiiiiiyoooa :) seg skoladag, seriöst! när äntligen vi fick sluta åkte jag in till stan och mötte mammi, sen åkte vi till min prao plats o snacka med lasse som han hette ;D tror de kommer bli as bra, verkar som de även om man är lite nervös nu inför första dagen ;) men de ordnar sej. sen visade de sej iaf att jag och mammi hade missförstått varandra så ja trodde hon skulle köra mej till åtvid efter besöket men hon skulle tillbaka till jobbet så ja fick ta en buss så ja kom fram till åtvid igen 17.56 och elevkonsrten började 18.00! så ja fick springa från centrum till sporthallen vilket var lite pinsamt! haha. men ja han iaf, missade kanske ngn minut i början. skit många duktiga alltså seriöst :o men julia olsson, GRYM är du jullan! helt psykat bäst :D ae, finner inte ord. MYCKET värdig vinnare :) grattis igen :) aja. imorn äre np i matte A, mindre kul. men tror ja slutar efter de så har typ bara en lektion. så får se om ja ska sola med min malin :) <3 behövs kan jag säga ;D huhu. take caaare :]
jööseefinn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0