friiday :)

oyes, it is! de är storm ute så man vågar ju knappt gå ut för då lär man ju serri blåsa iväg asså. har typ döpt våra kattungar nu :) tror de är 2 killar och 1 tjej. en av killarna, den som är mest tam ska heta Milo. det är redan bestämt. bruden ska heta moa eller miranda. sen är det den tredje killen och jag har tänkt och tänkt med kommer inte på ngt. blir galen. inget passar, först tänkte jag måns. men neeeeeeeee, inte bra heller. ska iaf börja på "m" och vara lite gulligt tack. HELP!?
ja har inga planer för helgen och det känns alltid så jävla segt så här på fredags eftermiddagen. tänker sällan sitta hemma hela helgen, nono! vart inte uttagen i helgen på matchen, antagligen pga att ja inte tränat typ mer än igår, men kan ju inte påstå att jag tog i spec i mycket. har sån jävla krupp hosta så går jag från skolan och upp till bussen får jag största host attacken...ja, det har vi bevis på nu efter dagens "långa" vandring till bussen från skolan. JAG HOSTADE SÅ JA HÖLL PÅ ATT SPY NÄR JAG GÅTT PÅ BUSSEN OCH JAG SKOJAR INTE. kunde nästan inte andas. men som tur va gick de över annars hade ja fan tryckt på stopp och gått av så hade pappa fått hämta mej. kul och sitta och spy ner buss fan när de sitter en kärring på sättet mitt emot och kollar på mej som jag vore en idiot. ful var hon med! som om hon aldrig har sätt ngn med hosta, hum hum! ^o) määhn, en vecka kvar i skolan. sen praktik i 3 veckor och sen bara veckan vi slutar kvar. SHIT! jag har snart gått ur ettan :) men. 

skrivit för mycket nu igen :'> men ja måste fan bara tillägga att jag skaffade en lunar igår ändast för att kunna gå in på kompisar som har kvar sin lunar. asså man va ju feting nörd i 7:an - 8:an där :o är förbannat ledsen att ja inte har min kvar måste jag säga. men tojja hade ju ett par fina bider på sin ;D


peace and love from me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0