rock'n roll whoreee x]

segaste dagen på länge, jag borde ha legat hemma och tyckt synd om mej själv för att ja är så himla förkyld idag egentligen. Ingen träning idag heller, hoppas verkligen att de ska bli bättre nu! vart på massa skit i stan idag, segt o trååååkigt...alla drog typ hem o malin drog till sjukan så ja va helt ensam o ingen svara på mobilen (hade glömt att fia och emilia var med :o ) & jag skulle hitta till ngt hotell där som ja aldrig varit på och efter en halv taskigt väg beskrivning som löd ngt sånt här "gå till tårtverkstaden och sen lite snett så är du framme" ja kom till tårtverkstaden sen förståd jag inte vad "lite snett" intebar för det fanns ju x-antal vägar att välja. men ja fick fråga en tant som beskrev lite halv osäkert men de visa sej iaf att hon haft rätt sen. det tackar vi för, tack tanten! jag kom precis i tid. efter det höll jag mej till fia och emilia och glömde inte bort att dom var med igen ;D kom hem vid 5 typ och nu väntar jag på att mamma ska bli klar med maten så vi kan gå ut och öva att köra lite. gjorde det igår och en annan var ju kung efter....siså där en halv timme kunde man det dära med kopplingen...ja iaf någolunda. HA! imorn går ja kanske till skolan får se hur jag känner mej, om jag går är det enbart för att träffa marcus som jag inte sätt på 2 dagar nu o de känns ärligt lite segt :(

guunnsan vad ja skriver :o nu har jag skrivit på tok för mkt. tack för mej :)
peeace and looove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0