lördag...och huvudvärk

jag har världens huvudvärk, spänner i hela huvudet och det är inte kul, blir bara jätte trött. hoppas att det går över till imorgon så den inte är så där jobbig och sitter i flera dagar som den gör ibland. de är inte kul. hatar huvudvärk, måste vara bland det värsta som finns asså.

idag vakna ja upp hos babe, vakna typ av att kalle ringde och väckte oss vid tio. så låg vi kvar till halv elva sen tog vi oss opp. mamma kom och hämta mig och sen åkte vi till mormor och morfar för käk eftersom morfar fyllt år. så har fått en massa god mat idag, mormors mat asså (L) jätte gott iaf. sen åkte vi hem vid halv 7 och jag körde hem, hela vägen och det gick verkligen kanon bra. typ inga fel gjorde jag. sen har ja kollat lite på tv och ätit gurka, morötter och dipp, sååå gott. men nu är ja så mätt att ja mår illa av att tänka på mat och känner att imorgon blir det en långpromenad utan tvekan. sen ska ja baka lussekatter imorn med! så roligt och juligt. sen försöka hinna städa mitt rum ngn gång med. troligen ger jag mig iväg till skrutten imorn kväll igen :) himla farande på mig. bättre jag flyttar in ;) men då skulle mamma och pappa bli så ledsna. haha
nu ska ja va social mot pappa tror jag och försöka få huvudvärken att försvinnnna. hejs!




Come on, you can look at me, I don't need to fit in
Stand up if you give a damn, It's the livin' season
You and what your looking for, have you got a reason
You can if you wanna see, a touch amout of human

The same blood
The same cells
The same god
The same hell
The same life
The same love
Somebody, anybody, everybody stand up
ÄLSKAR DENNA TEXTEEEEN !
ÄLSKAR DETTA BAND !
hey you - tokio hotel

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Hey You är så häääftig :P En favvis faktiskt ^^ <3

2009-11-29 @ 10:24:34
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaa :) meeen bäst är woeld behind my wall (L) kommer döööö när dom spelar den på konserten :') hihi

2009-11-29 @ 14:59:42
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0