tröttttttt

sitter här och känner mig slö som bara den så ska gå och lägga mig snart. det blev ganska sent igår, fredrik och ja låg och prata och kollade på tv till ganska sent. vi sov i mamma och pappas säng inatt med massa kuddar och täcken, haha! det är så himla skönt när man ligger i den, så stor och skön! så då blev det att vi prata om allt och inget. ovanligt att min lillebror är så snäll han varit idag och igår. vet inte när han var det senast? sjukt länge sen. han har varit jätte trevlig, mamma och pappa kanske borde åka bort oftare ;) jag har iaf jätte ont i armen efter svinsprutan, blä! värker som attsingen. men tror inte jag har feber...än! får se om det händer ngt undet natten.

men nu ska ja lägga mig i sängen faktiskt. imorgon ska ja på praktiken, sendan sjukhuset och efter det kanske gymmet och träna om ja hinner. beror lite på. planen är iaf att landa hemma hos marcus i hans säng ngn gång under kvällen, men när det blir har jag ingen aning om. spelar egentligen ingen roll, huvudsaken är att ja kommer dit ngn gång och får träffa honom :) saknar'n! men sovsötttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0