godmorgon

himlans skönt att få sova idag...men jag vaknade med huvudvärk och av att regnet piskade mot min ruta. då vill man bara trycka ner huvudet mellan kuddarna och sova resten av dagen. men eftersom min mage skrek av hunger så låg jag bara kvar en stund sen gick jag ner och gjorde mig en ganska så stor frukost :) och nu sitter jag här mätt och belåten, men huvudet gör ont och det är inget vidare :( ska försöka hitta en huvudvärks tablett. sen ska jag va med marcus, hoppas att han kan komma hit för jag är inte sugen på att börja göra mig iordning och åka iväg med denna huvudvärk...men om marcus kommer hit tänker jag övningsköra och hämta honom :L

nu ska ja gå till våra kissemiss bebisar vi har fått :) 3 stycken, helt sjukt söta! vet inte vad jag ska döpa dom till än bara, men det löser sej. pussss hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0