Fredaag

kom hem för en liten liten stund sen. hade bestämt med pappa att han skulle komma och hämta mig vid bussen tjugo över två. jag börjar gå hemåt, går & går & går...kommer det ngn pappa? nej. så det slutade med att jag fick gå hela biten hem. 5 km! bra för kroppen. men frös som fan, sko skav och höll på att kissa på mig så de va ingen höjdare. men nu har jag fått röra lite på mig idag också, det är ju alltid bra.

vaknade av att solen sken imorse och himlen var klar blå, man blir alltid lika glad. sen har väl inte vädret varit fullt lika bra hela dagen men that's life. varit i köket idag för vi fick hoppa in ist för 3:orna. kändes rätt skönt att slippa natur och samhäll....väldigt feting bra faktiskt. nu ska ja snart hoppa in i duschen och duscha varmt. sen lite senare kommer marcus hit. fredrik ska på f-lan och mamma är borta med jobbet till sent. så bara ja och pappa hemma. så marcus får komma och underhålla mig, så blir nog en lugn kväll :) riktigt sköönt! vi hörs hörreni

today's:



Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

Tacktack! :D

Jag tar det där med knäppa som en komplimang ;)

Jo jag håller med också! :D Superkul ;)

2010-04-23 @ 15:57:26
URL: http://hannakaulitz.blogg.se/
Postat av: Hanna ♥

Haha, såklart! :D

Nej, gbg ;)

Du? :)

2010-04-23 @ 16:52:34
URL: http://hannakaulitz.blogg.se/
Postat av: Hanna ♥

Jo, jag tänker samma sak =.= Varför åkte jag inte till sthlm? -.-

Men det var bääääst ändå :D

2010-04-23 @ 22:13:09
URL: http://hannakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0