Onsdag!

Sitter och fryser på mitt rum. Känns att hösten kommer smygandes asså. Riktigt sådär kyligt och "friskt" i luften ute nu. Bara löven som ska bli färgade kvar osådär. Lite mysigt äre ändå. Bara man slipper gråa regniga dagar...
Har haft kök idag, sen slutade vi. Så hängde med Jessica ett tag sen åkte vi med Emilia och Sofia in till stan. Så körde jag en körlektion. Gick bra tycker jag! Ska köra på fredag igen! =) 

Idag tänker jag trotsa min trötthet och min rethosta och åka på fotbollsträning. Kan antagligen inte vara med hela tiden. Men ska försöka så mycket jag kan iaf. Vill bara att den ska försvinna så ja kan komma igång med min träning på riktigt. För tillfället är de hopplöööööst. Ikväll kommer Marcus till mig, men de får bli senare! Har även körkortsteori att ta itu med. Men de får även de bli senare. Hadeeeeeee! 


Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja hösten är verkligen på g nu :/

2010-08-26 @ 08:12:46
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0