Torsdag kväll

Fy tusan vad trött jag är ikväll. Sen den där känslan av att man inte har lust med något. Vet inte riktigt hur jag ska planera min helg. Beslutsångesten tar över så att säga. Vankas fest i parken med öltält och live musik, inte helt dumt. Dock har jag inget sällskap att ta mig in i öltältet med. Men för det finns de vänner som vill festa, även om dom inte har den stora åldern inne! Mor min frågade även om ja ville med ner till stugan imorgon kväll och sedan stanna till lördag, inte helt ointressant de heller. Kan bli sista tillfället innan hösten och den långa vintern. Ska sova på saken som de så fint heter och se om ja bestämt mig imorgon. På lördag är de ju fest på Gruvan också, skulle kunna skippa stohejet imorgon och köra all in på lördag. Men de är ju de där med sällskap isf. Äh, vi får se. 

Nu ska jag sluta ligga här och grunna över mina problem. Ska bädda sängen och ösa på en film tror jag. Sen ska ja fan sova!! Imorgon bitti blir de en jogging runda om mitt knä tillåter. Lite överansträngt har de allt varit idag efter att ha tränat 3 dagar i rad. Not so good. Hörs imorgon! Godnatt


josefin just nu


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska in i öltältet ;)

2010-08-13 @ 11:56:21
Postat av: Josseee

ska du!? :D då ses vi kanske om jag kommer :D

2010-08-13 @ 12:36:50
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0