Day five and six

Vad är kärlek?

För mig är kärlek MASSA!
Det är något som kan vara åt helvete och helt underbart.
Det kan vara kärlek till sina föräldrar, syskon, kompisar, pojkvän,
till en docka, till en bil, till ett band, till en låt, till en film...ja ni fattar.
För mig är kärlek min pojkvän, min familj, mina bästavänner, musik
som Tokio hotel och kärlek till livet. ♥







Min dag

Det är ju nyårsaftooooon !
Än så länge har jag hunnit vakna, äta frulle, slå in julklappar, gått med Olle.
Nu tittar jag på teve och om en timme ska vi äta nyårs lunch med farmor &
farfar. Sen vid tre ska jag börja göra mig iordning. 5 går bussen till Åtvid.
Väl framme ska jag gå till Emilia och träffa de andra och käka middag
och för festa. Sen blir de nog bussen bort till Nygård och festa med härligt folk.
Vid tolv är de bron som gäller! Efter de ev. Gruvaan! KUL!
Sen däcka hos Marcus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0