Lördag eftermiddag!

God eftermiddag!

Jag sitter i vardagsrummet och kollar på Rolandz på turné som går på tv!
Robert Gustavsson är ju för rolig, haha!
Macke är här med, men vet inte riktigt vart han är just nu? Uppe tror jag.
Vaknade vid halv elva och drog oss i sängen, kollade julkalendern och lite.
Den är förövrigt jävligt bra igår, helt godkänd från min sida.
Senaste timmen har vi legat här nere.

Igår va vi med brorsan, Anton och Jimmy och åkte pulka bakom Jimpas fyrhjuling!
Sjukt kuul! Men dom körde ju som svin så ja va livrädd, haha!
Vi kom hem vid halv tolv efter att ja varit lite taxi, hehe!

Ikväll ska ja festa med massa kul folk! Ser jag fram emot alot :'D
Sen ska jag sova i Björs med!! Men hörs nog innan ja drar dit!
Ska leta reda på Marcus nu :) ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0