Vart ska jag börja?

Sitter i vardagsrummet och funderar på vart jag ska börja med allt som ska göras?
Packa, gå till farmor & farfar och säga hejdå, städa mitt rum osv.
Det får lösa sig vart efter!

Praktiken gick kalajs! Inte så mycke att göra. Sen kom pappa så vi kunde lämna
utverderingspapprena jag glömt plus en liten present till Hanna & Thomas! :]
Åkte med pappa hem efter.

Ikväll ska vi ha lite hejdå mys för mig här hemma. Mamma kommer hem senare
och ska göra räkmackor åt oss. Mums! Imorgon klockan 8 åker vi till Arlanda =)

En grej till Paow & Hugo ska me till Thailand imorgon, rätt coolt om man fick
stöta på snygga Hugo på Arlanda, grr! haha
Men hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0