God eftermiddag

Sitter i vardagsrummet och softar, lyssnar på lite Tokio hotel :)
Har varit ute sen jag vakna i stort sätt och skottat bort snö från vårat hus tak.
Hur mycket som helst asså, men jag tog inte hela taket för det skulle nog tagit
hela dagen så vi tog mest där vi tyckte att de behövdes, tillexexempel utanför vid
våran farstu eller vad fan det heter, haha :) Så nu sitter jag och tar det lugnt.
Ska städa rummet lite, Macke kommer hiiiit seeeeeeeeen i thiiiink :)

Igår läste jag även ngt på THF (tokiohotelfans.se) som fick mig att flyga i taket av
glädje, yes! Jag dog och återupsstod sedan igen. Äh skit samma ni fattar att jag
blev glaaaaaaad. Om 11 dagar ska jag få höra IN YOUR SHADOW AUKUSTISKT LIVE!
Fattar ni att jag kommer att dö? Världens finaste låt. FYFAN! <3


Hare fint! TJARRÅ


(det där skottade jag)


(studsmattan med)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0