Godnatt mina vännor

Hade skrivit ett lång inlägg, men eftersom blogg.se är åt helvete fucka det up sig!
Men jag hade skrivit om löpning, att jag älskar det och verkligen rekomenderar
det för er som vill ha effektiv och enkelt träning. Plus att ni kommer få känna er
jätte sköna efter :)

Tog en löprunda förut, behövde ränsa mitt huvud vilket man gör bäst då.
Så nu sitter jag i sängen ren, mätt, hyffsat glad bara lite trööttt.
Pratade precis med Marcus.....vilket inte var så speciellt innehållsrikt ;)
Ska packa min väska inför imorgon. Servering i skolan, fett nice!
Sen blire troligen gym, hem till Macke, plugga medan han repar sen sova!
Har kommit på att det är rätt bra att han repar ibland för då är plugg ett
väldigt bra sätt att sysselsätta sej :) så blir perfektious för meeee!

Men nu ska jag göra det jag skrev ovanför sedan ska jag krypa ner :) <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0