Lördaaaag

Jag sitter i soffan och diggar till When you wake up med Unplugged (L)
Igår var vi i Norrköping och kollade på just Unplugged när dom hade
del tävling 3 där. Dom var skit duktiga, tror tamig fan det var deras
bästa spelning ever! Så det var jätte kul att lyssna påååå!
BRA KILLAR, sååååå stolt :)

Efter att alla band spelat slängde alla vi som var med in röster.
Och vi var riktigt många, så det blev nog en hel del röster :D
Plus att dom fick jätte bra poäng av juryn, riktigt nice.
Packade in oss i bilarna efter att vi röstat och åkte back to
Åtvid där det blev riktigt röjig fest! Jätte rolig kväll även
att det tydligen alltid måste vara något som ska hända så
kvällen blir misslyckad för någon. Blir så irriterad!!!
Men jag hade kul, för jag hade bestämt mig för att ha det.

Ikväll ska jag vara hemma och ta det lugnt :) skönt
Ladda tills måndag då det ska festas som fan först i
Åtvid och sedan vidare till Plaza och My's 18 års fest :D
Fettttt kuuuuuuuuuuuuuuuuul. Ska dra, SEYA
(Tog inga bilder, så ni får inga, FÖRLÅÅÅÅT)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0