God eftermiddag

Lördag, favoritdagen på veckan förutom fredag eftermiddagar när man slutat skolan va ;) Jag ligger i sängen och tar det lugnt. Lyssnar på bra musik och har hållt på att prova kläder till ikväll ett tag nu. Idag är en dålig kläddag eller vad man ska kalla den. Allt känns fel, allt känns fult och ja känner mig extra fet. Så äre för mig vissa dagar och då vill ja bara fortsätta vara instängd på mitt rum och slippa visa mig bland folk. Men ikväll ska jag till norrköping och heja på UNPLUGGED. Så en dålig kläd dag ska inte förstöra det. Jag får sätta på mig ngt "vanligt" som jag alltid har så vet ja att ja trivs i det. Ska inte deppa. Har även målat mina naglar, men färg denna gång. Det där som ska stärka dom funkar fan inte, jag gnagar bort det ist för att bita på naglarna nu när jag har nagel-bit förbud. hahah! Illa, naglacket brukar jag dock låta vara kvar.

Efter rockkarusellen blire åtvid. Var prat om att några få skulle till kalle efeter och bara ta det lugnt och umgås. Sen hörde jag ngt om fest i Norrköping efter? Inte för de lockar mig för fem öre. haha! inte sugen på't . Så för min del blire nog vilket fall som helst Åtvid. Får väl sitta hemma hos macke och vänta på han om han vill gå på den festen om de skulle bli så. Dock var inte han heller så sugen på det igår. Men men, märks! Nu tar vi rockkarusellen först. Heja på duktiga unplugged!! :)

Men nu ska ja sluta skriva faktiskt! Ha de så bra så hörs vi ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0