Lördag kväll

Burrrrr vilken bus-väder det är ute just nu! Bara 10 grader ute, riktigt kallt när man är van vid över 30! Marcus och jag har precis kollat på Date movie och nu sitter han och spelar på våran ostämda gitarr. Ska strax fika kladdkaka och kaffe. Jag har nämligen namnsdag idag! Kristina heter jag i andra namn. Fyndade lite i stan idag också. Militärgrönt är heeeelt klart höstens färg om jag får trycka till, så snygggt de känns! Marcus och ja drog även upp till sjukhuset och hälsade på Fegge ett tag. Hoppas att han får komma hem snart!

Klockan ringer halv sju imorgon bitti, jobba frukost är de som gäller. Så fika och sedan sova låter som en bra idé för mig! Hööörs

(Lite bilder från i torsdags kväll när jag och Fredrik cyklade till Skeppsgården och tog massa kort på bron som finns där, en riktigt härlig kväll. Skeppsgården ligger några kilometer utanför Kaggebo)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0