100412 <3

har suttit på internet och letat hotell/flyg till milano för att jag vill dit 12 april mera än vad jag någonsin velat något annat. hittade pööörfekt flyg, samt ett hotell nära Mediolanum Forum som arenan heter. problemet var att fatta sig på den italenska biljett sidan....fattade noll typ. men räknade ut att de skulle gå på cirka 3500:- allt som allt för både jessica och mig och då är flyget tur och retur med. seriöst, kan någon öppna en fond till mig och sätta in dom tusen lapparna? will love U forever, kan offra min moppe? min cykel? min tv? min dator? (sa jag just det sista?) men nu kanske ni fattar hur mycket jag vill detta. jag börja gå ikväll kanske ja är framme 100412, vore nice.

out nu! slutar med att jag blir helt cpcpcppcpcpcpcpcpcpcpc, det har redan börjat. godnatt

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh jag vill också till Milano!

2010-04-03 @ 21:38:19
URL: http://hannatselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0