freedags mys

götttttttt med fredag asså, galet gött. är verkligen på fredags mys humör idag. så vad är inte bättre än att jag ska laga lite käk, macke ska komma hit och han ska köpa med massa lösgodis som ja förövrigt inte ätit sen i början av januari, sen har jag lånat flickan som lekte med elden av fia. så de känns som kommande kväll kommer passa mig perfeeektiooous.

mamma pappa och ja tog mammas nya bil ner till åtvid igår kväll för att håmta fredrik och testa köra den, sen fick vi med oss macke hit med. så han sov hos mig inatt med! vi gick i stort sätt och la oss direkt när vi kom hem för klockan va liksom tjugo i elva. just nu kollar jag iaf på teve, har plockat ordning på mitt rum och om en stund ska jag börja laga mat....men det får nog vänta ngn timme. annars har jag inte så mycket att skriva just nu. serveringen gick bra, fick lite ont av att bara sitta. men jag överlevde även det. sen fyller käraste vilma år idag, så grattis min älskade vän, MISS U! men men. That's it just nu. Ha en bra fredag kväll, I wiiillllll


fick jullans usb idag av tojja med lite bilder så bjuder på en bild från my's 18 års fest :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0