huvudvärk

jag somnade med spräng huvudvärk igår kväll vaknade vid halv fem och kände att det fortfarande var åt helvete så jag hoppade ner för att leta upp en huvudvärks tablett och hittade EN ipren. tog den och kunde somna om igen efter mycket om och men. sen vakna ja vid kvart i 9 när klockan ringde, det var lite bättre men nu ligger jag här med jätte ont igen. fyfan! hatar det. farmor har iaf varit inne och jätt mig en stark panodil. så hoppas att den hjälper snart. gick hur som bra att lägga om mitt knä, ingen inflamation eller så i såret. nu ska ja bara ta det lugnt. borde plugga, men ja orkar inte när mitt huvud dunkar. ikväll ska jag till marcus, myspys. det var ett tag sen! imorgon blire skola sista lektionen för att skriva prov. nu ska ja se klart på top model och vila hjärnan.

sen en sista sak. julia är i rom när tokio hotel är där. fattar ni eller? döda mig. varför är jag inte född 1993 för? eller iaf konfirmerad tsm med dom. skjut mig i huvudet tack.



take me back take me back take me back take me back take me back take me back

Kommentarer
Postat av: LISOU

Fin bild :)

2010-03-17 @ 14:42:57
URL: http://lisou.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha tack :D

2010-03-17 @ 18:01:00
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0