Torsdag 18 november

God morgon? eller något

Jag sitter i skolan och har arbetsmiljö och säkerhet och är jätte hungrig! Men vi har lunch om lite mindre än en halv timme. Skönt det. Sen har vi bal information och sen slutar vi. Riktigt skönt. Och jag har bilen så slipper vänta på bussen. Sov hos Marcus inatt, slappade igår kväll. Var lite ledsen stämning för Marcus gamel mormor dog igår. rip Maja ♥ . Vi tittade på kommerarie Späck och sen somnade vi.

Ikväll ska jag träna trooooor jag. Sen nörda The hills. Började titta på Säsong 1 igår och nu är jag fast. Neard! Imorgon åker bästa Sofia & Emilia till Spanien och är borta 4 veckor. Så ska ha avskeds mys imorgon! Kommer sakna dom fina tjejerna! Hoppas dom får de underbart ♥

Hörs när jag är hemma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0