Grease ikväll + fest!

Kom innanför dörren för några minuter sen. Tänkte bara slänga in ett inlägg innan jag ska göra mig iordning och dra iväg. Blir nog de ända jag skriver också för den delen. Ska på Grease med Viktoria och våra mödrar idag. Även ut och äta innan. Sen åker jag ocj Viktoria ner till Åtvid och går på festen i Marcus och deras repa. Ska bli kul och se hur alla ser ut som är utklädda! Hääärligt. Sen sover jag hos Maakie ikväll! :]

Har en hel del att styra med och så måste ja ta ngt mellan mål så jag inte svälter ihjäl innan vi hamnar på restaurangen! Ha en fin fredag kväll så hörs vi imorgon! ♥



kommer dregla ihjäl mig på sebastin ikväll!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, kan inte du va jättegullig och rösta på min outfit? det är sista dagen man kan rösta. Skulle göra min kväll!!!



http://www.ellos.se/?startpage=3976&id=492&lang=SE&action=confirm

2010-10-29 @ 21:00:43
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0