Jobbiga tider

Måste skriva av mig lite....
Saker är jobbiga för tillfället. Jag har två bästa vänner och dom är osams. Jag vill vara båda till hands. Jag vill kunna stötta båda, jag vill kunna trösta båda, kunna förstå båda. Jag vill vara där, precis som en vän ska vara. Men jag är livrädd att säga något dumt när jag pratar med den ena, som ska kunna såra den andra. Jag vill inte ta pari för någon. Jag vill vara neutral. Jag förstår båda. Men detta kommer inte gåatt prata sig ur. Ni har era egna uppfattningar och jag tror inte ni kommer kunna vända varandra för att få samma uppfattning. Däremot säga förlåt, båda två. Vare sig man tycker man har gjort fel eller inte. Bara svälja sin stolthet och be om ursäkt, sedan dra ett sträck över allt. Detta är så jävla infekterat. Alla mår dåligt av det och något måste göras.
Älskar er båda ♥


Kommentarer
Postat av: julia

<3

2010-10-21 @ 15:02:25
URL: http://juliatember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0