Oväääärd dag

Har varit hemma från skolan ett bra tag. Helt ovärd dag asså. Hitta inte plånboken imorse, sen kom jag på att den låg i mammas bil och den hade mamma tagit till jobbet. De betydde att jag inte hade ngt busskort. Så då fick jag vänta på att pappa kom hem från Åtvid med bilen så jag kunde ta hans bil till skolan. Så jag blev en halv timme försenad. Sen väl där snacka läraren bara på svenskan ochvi gjorde typ inget på projektet. Jävligt värt!

Har legat och tröstat mig med OC sen jag kom hem. Har lånat säsong 2 av Jonna! Älskar OC!! ♥ Men nu ska ja strax byta om. Fotbolls träning med ngn kille från ÖFF idag vid halv sju! Ska bli svin kul. Hörs!


lovelovelovelovelovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0