Godmorgon!

Åh, känner nu att jag verkligen saknat detta med att kunna ta upp datorn på morgonen, bara trycka upp internet och BLOGGA. Kan bara göra de idag med, sen kommer min blogg bli mega tråkig igen. Men ni får hålla ut till den 15:e så ska jag börja blogga ihjäl er då.

Ska strax gå ner och äta frulle. Sen ska jag ringa Jessica och kolla av läget. Vickan och alla är ute och städar nu, men när dom kommer tillaka ska ja snacka med dom lite. Vid halv fyra tiden åker vi in till stan. Ska handla lite nödvändigheter innan vi går på bussen. Nu ska jag lägga över musik på mobilen. Sen ska jag INTE glömma min dator denna gång. Lyckades göra det sist! Jag som hade laddat ner OTH och tänkte att de va pörfekt, för då kunde ja se de. Men har fått stå ut till nu! Haha

Hörs innan ja åker senare I think. Puss!





Tre bilder från igår. Första bilden med farfar på! Sen dom andra två är från när pappa buggar med först Vickan och sen Johans Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0