Skor

Gud vilken skön dag jag haft idag assååå! Hunnit sola, gå en längra promenad med Olle, varit hos farmor & farfar och slappat! Väldigt skönt att bara kunna va :) Nu har jag suttit en stund och kollat på skor på nätet, vill köpa nya inför hösten & vintern. Skulle vilja ha ett par till boots som är bruna/tanfärgade. Dom längst ner i högra hörnet på bilden nedan lockar!! Får se om jag kanske åker in till stan imorn och kikar lite i butiker, behöver en kalender och en ny höst jacka också! Men väntar tills imornbitti att bestämma mig så jag får se vad jag känner för ;)

Nu ska jag kolla på One tree hill alldeles strax! Marcus ladda ner dom 5 första avsnitten i säsong 2 och dom har ja strax sätt klart, resten ligger på hans dator och de ska hämta imorn! Softish :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0