Resfeber

Har haft en så jobbig dag på jobbet. Inte för att de varit mycke att göra eller för att gästerna varit besvärliga, men jag har haft så otroligt ont i huvudet hela eftermiddagen och kvällen att jag har bara velat gräva ner mig. Usch så hemskt det har varit! Kom hem för en stund sen och har tagit en Treo så de känns lite bättre. Men inte helt ok än. Hoppas fan de går över tills imorgon. Tror jag är spänd och att de är därför jag har så himla ont i huvudet. Har inte haft någon resfeber tidigare, men sen nu ikväll har jag börjat hetsa upp mig själv. Jag är så jävla flygrädd....ni anar inte. De är det värsta som finns! Men samtidigt är de så jävla värt att sitta 11 timmar i sträck med dödsångest när man vet vad det är för underbart som väntar. Ikväll har jag iaf lyckats känna att flygrädslan varit och spökat! De värsta är lyftningen och landningen, sen att vara där uppe är helt okej! Usch, tror min huvudvärk beror lite på det. Fattar inte varför jag är rädd.....det är ju säkrare att åka flyg än något annat fordon. Liksom hur ofta händer en flygolycka om man tänker efter hur mycke plan som flyger varje dag?? En på miljarden typ. Så varför är jag rädd??? Jag ska övervinna denna rädsla, den ska inte få vinna över mig!!! Fuck U. Nu ska jag sova och drömma om Thailand........två dagar sen är jag DÄR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0