Måste damma!!!

Sitter i sängen och deppar över att jag just insåg att jag måste dammsuga.
Mitt rum är största damm samlaren i värden tror jag fan? Blääk.
Känns så äckligt när de är damm överallt. Men ska fixa de snart.

Skulle ladda ner lite musik hade ja tänkt och någon mera film jag kan
se när ja ska ha lite film mys! Men internet dampar, funkar inte.
Hoppas de gör de sen. Hade tänkt sticka ut och springa, men jag har
ångest. Vet inte hur jag ska göra. Känner mig lite för trött...Let's seee
Får se om Marcus kommer ikväll och hänger med mig. Ska va själv hemma.
Mamma & pappa ska på melodifestival gen repet. Så vore nice om han
kunde komma hit! Men annars överlever jag. Har aldrig haft nått emot
att vara själv. Tycker de är riktigt skönt! :]

Nu ska ja börja damma här, sen ta nått enkelt att käka!


förutom dammet är de riktigt städat :L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0