Student snart ju....

Har suttit och snackat med mamma och pappa om sommaren/hösten.
Slog mig på riktigt att jag verkligen måste fixa ett ordentligt jobb till dess.
Vill verkligen vara på Villan! Trivs som bäst där och jag älskar personalen.
Ska nog ringa Hanna någon dag och säga åt henne att jag är jätte intresserad
av att jobba där i sommar igen. Sen kanske jag till och med kan få vara kvar
i höst och jobba luncher? Det skulle vara underbart. Håller mina tummar!
Tar ju för fan studenten snart!! Damn. Letar studentklänning för fullt :)

Nu kommer snart Marcus! Se om ja kan hitta ngn bra film.
Sen blir det gos hela kvällen :) ♥ Hörs kanske senare, annars...
GODNATT!


Bästa jobbet man kan ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0