The last song !

Josefin som aldrig får feber har lyckats få 38,2 grader!
Jag får i princip aldrig det, menar verkligen det.
Sedan jag var i 7 års ålder har ja kanske haft feber tre
gånger, med denna idag. Har iaf lyckats fixa iordning lite
mat trots min trötthet. Så nu ska ja fixa klart såsen så
jag kan äta sen. Är ensam hemma!
Mamma jobbar sent och ska sova hos en kompis i stan,
pappa är på möte i åtvid och fredrik är med i åtvid med
ngn vän antar jag.

Sen ska ja krypa ner och titta på The last song!
Den verkar skit bra. Samma skapare som gjorde A walk
to remember och The notebook och dom filmerna ÄLSKAR
jag. Tjuter ihjäl mig lika mycke varje gång. Så kanske blir
några tårar ikväll med. Är dock inte så förtjust i Miley Cyrus
efter Hannah Montana tiden, så hon kan gärna få ge mig
en annan uppfattning nu. Har stora förväntingar!!

Nu ska ja äta! Puss på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Vicky

filmen är b-ä-s-t ! :)

2011-01-19 @ 19:56:25
URL: http://isuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0