10 juni

Godmorgon dääär!

Idag tar Linköping studenten och fyy så jag längtar till nästa fredag när jag ser dom med mössorna på och skirva att dom ska ta studenten på fejjan. Men det är inte långt kvar för mig nu, en grym studentvecka väntar mig! Meeeen iallafall. Sitter och kikar på Case 39 som går på tv med Marcus. Jag har redan sätt den en gång. Men den är bra, så ser den igen.

Vad händer för er idag då? Skolavslutning? Jag ska iaf åka in till stan klockan fyra med Jessica och Viktoria. Då ska vi gå och hejja på Johan, Linus & Robin som ska vara med i en trubadur tävling. Sen ska vi gå ner till ån när dom är klara och dricka och mysa! Sen rör vi oss väl in mot stan och dansar loss och har sjukt kul! Är taggad som fan, jag tror på en riktigt fin kväll! Men skriver senare igen och visar vad jag har på mig! Puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0