Dålig uppdatering!

Hej på er!

Jag lever, tro det eller ej. Har bara inte haft tillgång till internet eller inte haft ork att sitta vid datorn. Om vi ska börja från början då. Midsommarafton blev toppen! Vi dansade runt stången vid stranden, hade sjuuukaste fylle grannarna, Janne & Lillemor 55/60 års åldern och kaaalas fulla med HB i en dunk under husbilen, verkligen helt sjukt! Sen vart de grillat, alkohol, snack, ölspel, irritation på fylle Lillemor så var brutalt packad, men jävligt kul kväll ändå :)

Sen Midsommardagen chilla vi hela förmiddagen och sen hämta mamma mig vid strax efter ett och då åkte vi direkt till Söderköping och firade mormor med godmat och tårta. Jag var sjukt sliten och trött hela dagen, jag somnade två gånger hos dom. Så när jag kom hem slängde jag mig i duschen sen kom Marcus och vi såg Vi hade iaf tur med vädret igen, sen somnade båda som två stockar.

Imorse hade jag tänkt blogga först, men sen var det ju så sjukt fint väder! Så vi slappa till halv elva och sen såg vi på Ronja Rövardotter innan jag började packa inför morgondagen till Peace. Jag han lägga fram i stort sätt allt innan vi bestämde oss för att hänga med Marcus föräldrar och fiska. Så vi fick en jätteee härlig dag på Yxningen med fiske. Fick faktiskt 9 abborrar, så innan jag åkte hem käka vi fiskburgare, GUDOMLIGT!

Nu har jag packa klart allt och imorn klockan strax efter åtta sticker jag till Borlänge med Viktoria, Marcus & Robin och stannar i en vecka! Peace and love, here I come! Så nu kommer bloggen ligga nere en vecka. Men de ska ju tydligen bli kalas väder, så jag antar att ni heller inte kommer sitta vid datorn ;) Här kommer lite bilder från Midsommar! Ha en bra vecka, så hörs vi på söndag om jag orkar. MIN KOMMER ROCKAAAAAAA!






Resten finns på fejjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0