Sluta dricka?

Heeej på er!

Idag har jag haft otrolig bakfylle ångest. Nog för jag hade en grym kväll igår, men jag tror jag gjorde bort mig för varje människa jag träffa igår. Sa efterblivna saker och gjorde efterblivna saker. Fyfan, mår dåligt när jag tänker på det, haha! Varför dricker vi alkohol? Vi blir ju förfan fucked uuuup! Blääää! Hur som helst va de först för fest hos Kumlin med Isabelle & Julia och bygg-killarna! Drack vin och hade skoj. Sen vid tio ngn gång drog vi till Jio och parta vidare. Vid två stack vi hem till Axén. Sen kom vi på att vi ville till MCD. Så jag, Gagge, Julia, Axén & Kumlin drog dit. Var hemma vid tio över fem och då däcka jag! haha

Imorse vakna vi vid halv elva. Kalle sov hos Macke med. Så vi tre myste i Mackes säng inatt. Låg och drog oss typ ända till ett tiden. Så har jag faktiskt varit och jobbat några timmar på Villan idag med. Men nu är jag hemma och måste PACKA! Imornbitti drar jag. Ska bli så kul. Dock vet ja inte om vi kommer ha något internet så kan bli en inaktiv blogg 4 veckor. Oj så jobbigt, utan fejjan 4 veckor...kommer bli tuufft, haha!

Måste fan sätta igång. Men jag skriver senare. Har lyckats knäcka mitt knä igår med. De opererade, så är halv invalid. KUL! Ber till Gud att de inte är mitt korsband som fuckar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0