Söndag

God eftermiddag!

Känns kontigt nu när man ställt fram tiden, vart tog dagen vägen? Vi har iaf varit uppe ett par timmar och ska ta vara på sista lediga dagen genom att dra till Täby centrum och kika i butiker. Så nu väntar jag bara på att Jessi ska bli klar!

Idag ska jag erkänna att jag har lite hemlängtan. Men på fredag åker vi hem över helgen och de ska bli så skönt. Farfar ska ha fest, så jag ska va med på den ofc. Sen åker vi tillbaka till sthlm på söndag kväll och kör de sista två veckorna. Borta bra men hemma bäst, känner så nu. I veckan jobbar vi måndag, tisdag & fredag 7-15 och onsdag-torsdag kväll :) Så då får vi iaf lite sovmorgon i veckan, SKÖNT!

Men vi hörs! Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0