25 november

Tja påerrr! Fy så fint jag hade igår kväll med saknade Jessica. Vi kollade på Never say never och dreglade och sedan blev de lite nostalgi med Humanoid city tour dvdn (tokio hotel)! Fuckkk vilka minnen. Och vi insåg att vi glömt bort en massa av deras låtar, inte okej. När den va slut kollade vi på Fråga Olle, öööh...ja de finns folk till allt. Tror iallafall vi somna typ halv fem efter en massa snack. Otroligt fin kväll, saknar sånt ♥

Nu körde jag nyss henne till bussen och jag har slagit mig ner i soffan, ska betala min mobilräkning och shoppa Mackes och min onepiece! Löning idag, feting nice ju. Ska kanske klicka hem lite mera julklappar också. Annars ska pengarna sparas inför Thailand. Ikväll ska jag till mormor & morfar och fira morfar lite som fyllt år. Men vi hörs nog innan jag drar dit. Pussss ♥
12 dagar ♥

Kommentarer
Postat av: josefin

riktigt snygga bilder på din header!!!

2011-11-25 @ 17:45:46
URL: http://jossaen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0