7 november

Tjaa påeeerrr! ♥ Haft en bra dag ellehhh? Jag har jobbat mellan 09.30-16.30 idag, så har fått in lite mera timmar, väldans bra! Är massa på jobbet just nu för Hanna min chef är bortrest och min andra chef med, så vi har fullt upp. Har ju varit fullt hotell hela helgen så rummen såg förjävliga ut. Han städa halva hotellet på förmiddagen, sen fick jag springa ner och hjälpa Sanna på lunchen för hon var själv. Efter lunchen blev vi tvugna att förbereda konferensen som kommer imorn och sen städade jag några rum till så Emelie & Sanna har lite mindre att tänka på imorn. Nice när de finns att göra ändå tycker jag! Men om vi ska tala om nått annat så lyckades jag nyss trycka på nått så hela min skärm är på snedden??? Vafan??? Har tryckt på allt men de ändras inte, så jag sitter och skriver med skärmen helt sne.....hur fan ska jag ändra de??? Helvete. Varför ska man ens kunna ha en sne skärm?? Åh så störande....

Ska förflytta mig till nedervåningen och slöa i tv soffan innan vi ska äta, denna snea skärm orkar jag inte med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0