Bieberfever ♥


Får jag chans?


Nu ska jag och Marcus lägga oss! EMA var fett, de är så bra. Men jag tycker de är tråkigt att Gaga får så mycke priser. Absolut, hon är grym! Men jag tycker tillexempel att Adele heeelt klart hade varit värd ett av priserna som Gaga tog. Har för mig att Gaga vann massa priser förra året med? Lite tråkigt! Iallafall så vann JB Årets manliga....är väl inte lika arg för de iår, men jag hade inte blivit ledsen om Eminem vann de istället. Meeen annars var de grymt och Selena var grym host som jag trodde. Har även lyckats bli ännu mera inlove i Justin. Han är så himla fin att jag dör. Assååå åhhhhhhhh! När han kommer till Sverige (som jag hoppas han för framöver) ska jag stå längst fukking fram, han är så jävla duktig!! Och käfta på alla andra, ni pratar i nattmössa!! Och påtal om nattmössa så ska jag och Macke lägga oss nu, jag ska tjata lite mera om Bieber så han kan bli ännun mera irriterad, väldigt fint! Älskar att tjöööta. Bieberfever puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0