Work



Har satt på mig stickad tröja, pälsvästen och min mysiga halsduk och gjort mig redo för jobbet! Hösten har kommit på riktigt denna vecka!! Förra veckan var de riktigt varmt och de tycker ja de varit från och till hela september men nu är de ju svin kallt. Igår morse höll jag på att frysa ihjäl...men ändå mysigt! Längtar faktiskt efter snön nu, gillar trots allt vintern :) Nu ska jag ge mig iväg till jobbet snart, ska bli roligt! Dock känner jag mig trött och jag fattar inte varför....näsan har börjat rinna också! Hoppas inte de blir värre. Längtar till imorn, då ska jag bara mysa hemma! Är ni som jag? Älskar hemma-dagar när ni bara kan göra de ni känner för utan att ha någon tid att passa? Asså jag älskar verkligen när jag vet att "åh imorn ska ja va hemma heeela dagen och inte göra något" Älskar det! Bara gå ut med Olle, sticka ut och springa, slappa framför teven, kolla serie eller film, kanske hjälpa mamma, pappa, farmor eller farfar med något och bara känna att man fått ut så mycke som möjligt av dagen. Åh de är så skönt! Sån dag ska ja ha imorn. Men nu ska jag packa väskan och ta nått litet att äta innan jag ska åka ner till Åtvid. Ha en härlig lördag kväll ♥

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Hahahah, vad smart :D Nae det är bara 19 dagar kvar nu, tiden går så himla fort ju :D ska bli så otroligt skönt!! :) <3

2011-10-08 @ 15:55:42
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0