23 september

Har sjukt härlig fredags känsla idag, vet inte varför!! Ni vet när man bara mår sjukt bra och är på väldigt bra humör. Kan ha lite och göra med att jag hämta ut min hårförlägning förut och färgen var heeelt perfekt!!! ÅHHH, ni anar inte hur glad jag blev. Den är optimal till min hårfärg och jag kan även färga mitt egna hår lite ljusare och färgen kommer ändå passa. LYCKLIG! Kolla bilderna nedan bara :)

Jobbade mellan 9-12 bara. Städade lite, men bättre än inget. Sen gymmade jag cirka en timme, skööönt! Ikväll vet jag inte om Marcus och jag kanske ska hitta på nått. Får se om jag åker dit eller han kommer hit! Är på väldigt bra humör kan vi konstatera iallafall!




och nu kom Titanium med på min spel lista och den gör mig ju bara ännu mera lycklig, speciellt introt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0