En lista just for fun..

VEM

Vem är i rummet med dig? I'm aloneee
Vem fick du senaste sms av? Julia!
Vem tänker du på nu? Tänkte på Julia nyss bara för jag skrev hennes namn, haha
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma tror jag =)
Vems hus var du senast i? Farmor & farfars
Vem önskar du var med dig nu? Någon jag inte sätt på länge av mina vänner :)
Vem är din favoritsläkting? Vickan the one and only är sjukt grym, kusinvitamin! annars diggar jag typ alla, dom är coola ♥

VAR

Var är din mobiltelefon? Precis brevid mig
Vart handlar du mest? Hm, kläder eller överhuvudtaget?? Kläder och så är nog H&M annars är man ju willys eller ica relativt ofta, haha
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Köpte förra sommaren på Lindex
Var åkte du senast bil? Igår när jag åkte och handla


VAD

Vad åt du senast? Äter sallad med räkor och fullkornspasta just nu
Vad drack du senast? Kaffe till frukosten
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta!!
Vad är den närmaste saken som är blå? Typ en kruka på andra sidan rummet
Vad har du på fötterna? Svarta strumpor
Vad är din favorit färg? Svårt, de är så olika. Gillar röd för jag passar i det, annars militärgrönt, svart, blå
Vilken film såg du senast? Film....de måste vara Jägarna
Vad hör du just nu? Han program ledaren på Extreme homemake overs röst...

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Haha såklart
Hånglat på en bio? Ofc! Fjortissss times
Hånglat i skogen? Haha jarråå
Tyckt att din kusin är het? Haha, såklart alla mina släktingar är snygga!!
Sovit naken? Ja de är klart, de är skönt ju
Kört över hastighetengränsen? Haha many times
Målat om ditt rum? Yesboooox
Dansat framför en spegel? De har hääänt
Fått hicka? Ah, jobbiiiigtttt
Dumpat någon? Aaahp
Stulit pengar från en kompis? Nej de tror jag inte?
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nixxx
Varit i slagsmål? Nja, inte slagit någon blodig eller blivit slagen, men man har väl knuffats och käftat
Smugit ur ditt hus? Ah när jag var liten
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Jo de har väl hänt
Hånglat med en främling? Främling...nej de tror jag inte
Älskar eller saknar någon nu? Såklart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0