1 april 2012

Hej! ♥ 1:a april idag, då får man luuuras...haha! Får se om jag lyckas blåsa någon senare... ;) Jobbat på förmiddagen och kom hem för en liten liten stund sen. Så nu kurrar magen så ska alldeles strax gå ner och se vad som finns i kylen. Annars idag ska jag inte göra något speciellt, städa rummet som ser ut som ett skithål...bevis på bilderna nedan...när ska jag lära mig hålla ordning? Får se om jag går ut och rör lite på flärret också eller om jag vilar idag så förkylningen inte blir sämre så jag kan köra imorn igen. Som jag skrev typ förra veckan(?) så gillar jag söndagar, man kan göra vad fan man vill och allt är okej..haha!

Känner mig förövrigt på jäkligt bra humör, fintt. Puss så länge ♥



orka...skulle behöva en större garderob..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0