Bra dag!

Idag har jag haft något för mig hela dagen, men de känns bra nu! Började med ett gympass i cirka en timme. Åkte sedan hem och bakade bullar! Har varit sugen på att baka skit länge, så då var de bara o slå på stort! Blev riktigt många och väldans smarriga. Har även tvättat och sen slingat mitt hår ljusare, hade en sån mysig utväxt...men nu är den väck! Börjar bli riktigt ljushårig nu, vet inte om jag någonsin varit såhär ljus!? Längtar tills i sommar när man är brun med och håret solblekt. Trivs som tusan i det iallafall :)

Ska slappa här resten av kvällen, sen vet jag inte om Marcus dyker upp senare ikväll. Hoppas ni också haft en bra dag ♥


Jag igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0