Going to town


Såhär ser jag ut ikväll...svart och vitt barre! Stora frågan är bara vad jag ska ha för jacka...

Blev en kort dag på jobbet men de var rätt skönt. Idag är jag ledig på en lördag kväll för ovanlighetens skull. Blir typ sista innan midsommar också för den delen...haha! Hur som helst så var jag as sugen att hitta på något så jag skrev på fejjan och fråga om någon ville hänga med mig och dricka vin...fick svar från Jonna! Så nu ska jag åka in till stan och vina (kanske cidra(?) haha) med henne och Julia som redan är där. Ska bli skit kul för jag har inte träffat Jonna på hundra år. Hon bor ju i Norge och jobbar och står i. Så jag kommer väl hem inatt någong gång. Men nu ska jag gå ut till vårat spritförråd och se vad som finns att ta med...bra nu när mamma och pappa varit i tyskland ;)

Puss ha en bra lördag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0