Hos Macke!

 
Haha orkar inte ta en seriösbild, såg så muppig ut. Tänkte bara kasta in ett inlägg innan jag lägger mig. Vet inte hur det kommer bli med bloggning nu de kommande dagarna. Kanske kan uppdatera från Fia eller från mobilen någon gång...annars får ni vänta tills på tisdag då jag kommer hem igen :) 

Idag har jag solat, packat, städat, lagat mat och styrt med lite allt möjligt. Sen nu ikväll drog jag ner till Marcus och vi har varit hos hans farmor och fikat och snackat skit. Nu ska vi nog lägga oss för jag ska upp kvart i sex imorgon. Kommer bli en sjukt lång dag. Ska ju festa imorn när vi kommer fram till Svanskog med, herregud! Jag kommer vara död när jag väl får sova. Men ni får ha det så bra så hörs vi när vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0