8 februari 2012



Tjah tjah bloggeN ♥

Alla mina inlägg börjar likadant känns det som...har ni sovit gott....hoppas ni mår bra osv så därför skiter jag i hur ni sovit idag och hur ni mår. Ni svarar ju ändå inte på det ;) Jag vaknade vid tio och låg och drog mig och halv slumra i en halv timme, väldigt skönt. Nu är jag redo för att åka ner till gymmet, så jag ska väl ge mig av så fort jag skrivit klart detta. Måsteeee komma igång med träningen nu när jag börjat friskna till! Vill köpa nya tränings kläder men jag är fattigast på jorden just nu så det måste vänta sisådär 2 veckor tills lönen kommer. Får väl träna i mina gamla fotbolls shorts och urtvättade stora t-shirtar så länge. Nu har jag ju iallafall mobil med musik så ska bli underbart att ställa sig på löp bandet med musik i öronen som kan peppa mig lite!

När jag kommer hem ska jag byta om till "bagare-josefin" kläder och så ska jag ställa mig och baka cookies som jag skrev igår, mys! Så vi hörs framåt kvällen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0