Hit & dit..

Pjuuhhh! Har fart runt sen jag slutade fram och tillbaka och hit och dit. Nu har jag äntligen satt mig i soffan! När jag slutat jobba strax efter klockan tre åkte jag ner till Willys och stor handlade åt mamma. Hade tänkt att jag skulle åka hem och slappa efter det. Men sen fick jag för mig att jag skulle åka in till Tornby och hämta min mobil som varit på lagning i cirka två veckor. Fick nämligen sms i fredags om att den var klar och hade tänkt att jag skulle hämta den imorgon när jag är ledig men sen kände jag att jag bara ville få det gjort. Så jag drog på en gång när jag varit hemma och lämnat all mat. Påvägen hem från stan kom jag på att min laddare var hos Marcus, så det var bara att åka ner till Åtvid...igen...och hämta den hemma hos honom....

Men nuu är allt klart och jag behöver inte ge mig ut och fara och ha mig imorgon när jag är ledig vilket känns oootroligt skönt! Så nu blir de nog soff-läge med mammsen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0